O'learys och dagens outfit

Cardigan - Hm l Axelbandslös topp - Hollister l Jeans - Hollister

Hej babes!
Fast en bra kväll hitils? :) Det har jag haft! Varit på o'learys med familjen och firat mig, super gått! Älskar o'learys! Tog en hamburgare, standard!
Grannarna kommer över om en stund och käkar lite tårta och så, jag ska väl ut och studsa med Albin som vanligt.

Juste tänkte berätta vad jag fick i födelsedags present! Av mamma och pappa fick jag en ny laptop, såhär ser den ut. Av min lillasyster fick jag en sprits, som som man har när man bakar och ett jätte gulligt litet nagelkitt.
Av mormor, morfar och min gammelmormor fick jag toppen som jag har på mig ikväll och ett par hollister shorts!
Ska ha släcktfest sen på måndag så får mera då, kan visa sen.
Men nu ska jag gå ut! Ha en bra Lördags kväll alla! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0