Hemma.


HAHAHA, det ser ut som att jag inte har någon hals.

Hej!
Dåålig uppdatering. Asså jag säger alltid, jag ska bättra mig! Och sen händer det inget. -.-'. Men asså läsarna har gått ner sjukt mycke. Har sjunkit med cirka 45 läsare? :/ Så har inte så mycket blogglust då.
Men dagen har varit kul! Skoldagen va seg men endå snabb på något konstigt sätt? När jag slutade 13:50 så taggade jag, Amanda och Emma till Vällingby. Vi käkade på subway och så. Sen så typ gick Emma och Amanda in på JM och jag och Mira märkte inte det så vi fortsatte gå till Gina sen va dom borta och a mobilerna cpade sig, så a. Sen när vi hittade varandra så typ gjorde vi att 2 skulle gå och gömma sig någon stans i Vällingby och dom andra skulle hitta. HAHAH no-lifers ! Sen så började jag typ blöda i munnen så drog till donken och tog en vatten. Sen så skulle vi hem men då gick vi på typ 543 och pallade inte gå av. Så vi kom till Sälby? Mina kusiner bor i närheten så vi gick till dom och jag gick på toa. Sen taggade jag och Amanda hem till henne och käkade och va inne på datan. Sen kom pappa och hämtade mig vid 19:50?
Imorgon så ska jag sova hemma hos Amanda. Emma och Mira ska också vara med! Vi skulle typ käka på frandis och a!
Men måste tagga! Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0