Hey, I heard you are a wild one.

Hej!
Länge sen? Eller ja några dagar men känns sjukt att inte blogga, så ska försöka! Kanske tidsinställda inlägg? Vad tycker ni om det? :) Får se!
Men skoldagen har varit okej? Eller ja som vanligt, tråkigt. Började 8:25 med svenska. Sen matte, lunch, no-teori, engelska och so. Slutade 14:35. Då gick jag, Tilde, Mira och Amanda till några stationer innan för att få bra platser och a. Sen taggade jag, Mira och Amanda hem till mig och käkade varma mackor och drack choklad. Hade kul i allafall! Sen typ vid 5 så taggade Mira hem. Jag och Amanda va inne lite på datorn och sen så skulle jag äta så då drog hon. Skulle igentligen träffa henne efter maten men pallade inte gå dit. Haha, social.
Men just nu så är jag inne på facebook som vanligt, osv. Sitter i min soffa med en filt, mys. Måste sluta :O.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0