The mirror can lie. It dosen't show you what's inside.

image description
Länge sen. Bildbrist.

Hej!
Hur mår ni? Har inte bloggat på tiotusen år känns det som. Men det har varit jul och nyår och sånt, men a det är slut nu. 2012 ska jag verkligen blogga, hoppas jag? Har funderat på en sak. Tycker ni att jag ska byta bloggnamn? Mitt bloggnamn är lite random men ja. Ska jag byta eller ha kvar? Kommentera, tack!

Imorgon så sover Tilde och Vilma här. Vet inte vad vi ska göra, men det blir väl lika kul som alltid? ;) Vilma ska käka här, vet inte om Tilde ska men om hon vill så!
Igår så var det inte så bra uppdatering. Men låg kvar i sängen hela dagen. Haha, pallade verkligen inte gå upp. Åt frukost vid 12:30. Gick och la mig. Åt lunch/middag 17:00. Gick och la mig. Mådde inte så värst bra faktist. Vet inte varför? Jag gick och la mig 23:30, va inte sådär super lätt att sova. Jag hade ju sovit hela dagen så..
Har inte så mycket att säga. GLÖMM INTE ATT KOMMENTERA OM JAG SKA BYTA BLOGG! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha kvar! Namnet stämmer ju lixom^^<33

2012-01-03 @ 17:06:20
URL: http://maandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0