Lördag 3/3 - 2012

Tjaaaaa.
Dagen har varit rolig. Vaknade typ 9:20, fett tidigt ju! :o Sen så käkade jag frulle rulle och fixade mig. Sen drog jag och mötte Philip och vi taggade till Donken och tjockade oss på pommes, eller iallafall jag, Philip drack fanta. Sen så gick vi t bion och köpte billjetter till Sean Banan inuti Seanfrika. HAHAH nolifers. Jag köpte också en marabou digestive. Efter filmen träffade vi Vilma och Freja. Vi åkte först hem till mig och hämtade Vilmas halspand som hon glömde här på jullovet och sen gick vi till våran förra skola. Sen gick vi till bussen och väntade på den i 20 minuter. Vilma och Freja drog hem till Vilma, Philip hem och jag hem.
Har varit och köpte lite plott och kluppor till ikväll också. Jag vet att uppdateringen suger men a har inte så mycke tid. Ni får nöja er med den här dåliga uppdateringen eller sluta läsa bloggen, erat val :).
image description
-vintern 2011, älskar dig.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0