Påväg till kusinerna.

Hej!

Jag vet att uppdateringen suger just nu, men jag har hänt massa saker och skolan osv.

Är påväg hem till mina kusiner nu, ska käka där! Skola imorgon, det suger. Fredag är alltid så nära till måndag och måndag är alltid så långt ifrån fredag. :/.

Igår så va jag , Amanda , min lillasyster och hennes kompis och badade i Jacobsberg. Sen efter vi hade badat så gick vi till Godis 500 sorter och köpte en låda godis som jag och Elise skulle ha till kvällen. Sen kom vi hem 17:30. Då käkade vi middag och kollade på mello! Jag röstade på Loreen och hon vann! Hon va bäst! Vad tyckte ni? Danny va faktiskt också bra, men Loreen va bäst.

Och vid typ 23 kom pappa hem från Tyskland, med massa godis! :D

Får kramp i fingrarna i fingrarna nu, är inne på iPoden.

Puss!


- mina converse och Lillys, så små ^.^ -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0