Kvällen hemma hos kussarna..

Tidigare idag.. ;$$

God kväll alla läsare!
Sitter vid min kösses laptop och kollar lite fejsbuuk och så. Han är på nån fest och kommer hem nån gång i natt ;p Elise och min lillkusse Tilda sitter och kollar på Bert! Älska!

Men såhär har dagen sätt ut.. Vi kom hit typ 12:00? Åkte hemifrån 11:30 tror jag.. Vi hade endo inget för oss. Skulle igentligen träffat Adam men hade glömt att vi skulle hit. Men vi kom hit, käka lunch typ kolla på tv, åt snaks, drack läsk och spela spel! HAHA jag vann ALDRIG -.-' Men just nu sitter jag här och myser i min one piece framför datan ;p Vi ska sova här idag men när jag kommer hem imorron så kommer jag säkert blogga och säga vad jag ska göra ;) Mihih :) Fia skrev just ett inlägg i min logg på fb att hon älskade mitt leende :) ♥ Men nu ska jag va social mot nåra på chatten! Men glöm inte att kommentera DETTA inlägg om vad ni vill läsa om! Behöver värkligen ett svar! Min blogg är jätte tråkig just nu :( Men nu måste jag gå!
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Ineeeez

VARFÖR ÄR DU SÅ FIN ÅLSKLING !? JAG DÖÖÖÖR LÅNGSAMT x( <3

2011-10-16 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0